Va estudiar Belles arts i el màster Prodart en producció artística de la Universitat de Barcelona. La seva pràctica se centra en l'escultura i la instal·lació, però també es desenvolupa a través del text i l'ús de tecnologies digitals. Investiga les tensions entre la pràctica artística i els seus mons pròxims: com el disseny, la màgia, les aficions, la museologia, o les festes. Entén la seva pràctica artística com la forma política de producció d'un sistema desitjo / plaer emancipat dels paràmetres consensuats de valor i temps. Aquest últim any les seves peces responen a la fantasia d'una escultura sobre la qual es pugui menjar, llegir o fer un puzle sense que això la converteixi en una taula. D'una mena d'escultura que renunciï a la voluntat de ser autònoma a canvi de ser mes pròxima i participi de la vida al seu voltant, assumint el risc de perdre un cert estatus.
El seu treball s'ha pogut veure individualment en llocs com Halfhouse: FUL METALL ALBUM (2021), Museu Picasso: LOCUS SOLUS minecraft version (2020) , al festival BCN llum 2020: TECHNOTINTINEO, instal·lació pública a cura del grup d’investigació BRAC (2020) a Nogueras Blanchard, Art nou: Galán de noche serpeinte dorada, comissariada por graciasporsuvisita. (2019) Hangar. Locus Solus minecraft beta version, comissariada por Serafín Alvarez en El club de los videojuegos (2018) F. Arranz Bravo: Jugar com una fruita no és jugar. Barcelona Gallery Weekend, exposició al costat de Mònica Planes, comissariada per David Armengol i Albert Mercade. (2018) De manera col·lectiva ha mostrat obra a Tecla Sala: Our garden need his flowers, Hospitalet (2021) . Le Beffroi. Biennale du Jeunne Creatión Europeene. Montrouge, París (2018) Fabra i Coats Centre d’Art contemporàni (2017), centre d’art maristany, ARCO (Madrid) i MACBA.