
dl-dv 9.00-17.00h
House of Chappaz.
House of Chappaz neix el juliol de 2021 com a evolució i transformació del projecte galerístic Espai Tactel (fundat el 2011 a València de la mà d’Ismaël Chappaz), al qual s’hi havia afegit un segon espai a Barcelona l’any 2018 (de la mà d’Oriol Armengou i Ferran Mitjans). A finals de 2021, el projecte fa un pas endavant amb l’objectiu de constituir una proposta encara més sòlida que, tot i mantenir l’essència del primer projecte, ampliï el camp d’acció, la projecció, l’equip i les propostes. Aquesta transformació, esdevinguda de manera natural a finals de 2021 amb la nova denominació de House of Chappaz, evoluciona a partir de 2024 amb la concentració de tots els esforços en una única seu estable a Barcelona amb una codirecció a tres, aportant nou coneixement, més força i projecció.
House of Chappaz és alhora una xarxa de col·laboració i amistat que es viu com una gran família. House of Chappaz és una galeria concebuda com un espai obert a l’experimentació i, actualment, articula propostes d’art contemporani agosarades, amb un gran pes dels artistes del corredor mediterrani (València – Barcelona). Amb una clara vocació de projecció internacional, ja avalada des del començament, la galeria és present en diverses fires estatals i internacionals de prestigi, tenint com a gran fita la participació ininterrompuda a la Fira ARCO des de l’any 2017.
House of Chappaz forma part d’ArtBarcelona – Associació de Galeries de Barcelona, i també del Consorcio de Galerías españolas.
Directors:
Oriol Armengou | Ismaël Chappaz | Ferran Mitjans
Artistes:
- Andrew Roberts
- Anna Moreno
- Antoine et Manuel
- Antonio Fernández Alvira
- Carles Congost
- Carlos Sáez
- Carmen Ortíz Blanco
- Christto & Andrew
- Diego del Pozo Barriuso
- Eli Cortiñas
- Fito Conesa
- Michael Roy
- Mit Borrás
- Momu & No Es
- Natacha Lesueur
- Natalia Domínguez
- Octavi Serra
- Ovidi Benet
- Raisa Maudit
- Sarah & Charles
- Vicky Uslé
Galeries properes
Galeries per zona
- Totes
- Ciutat Vella - Sant Antoni
- Consell de Cent
- Eixample Dret
- Eixample Esquerre
- El Penedès
- Gràcia
- L'Hospitalet
- Plaça Espanya
- Trafalgar
- 3 Punts Galeria
- ADN Galeria
- Alalimón Galería
- àngels barcelona
- Bombon
- Chiquita Room
- Dilalica
- ethall
- Fuga
- Galería Alegría
- Galeria H2O
- Galeria Joan Gaspar
- Galeria Marc Domènech
- Galeria Mayoral
- Galeria Miguel Marcos
- galeria SENDA
- Galeria Toni Tàpies
- Galeria Valid Foto BCN
- House of Chappaz
- LAB 36
- Palmadotze_Galeria d’Art
- Pigment Gallery
- Polígrafa Obra Gràfica
- Prats Nogueras Blanchard
- ProjecteSD
- Proyecto REME
- RocioSantaCruz
- Sala Parés
- SUBURBIA CONTEMPORARY
- Taché Art Gallery
- Victor Lope Arte Contemporáneo
- Zielinsky